پرسش های متداول

سوالات متداول به شما کمک می‌کند تا پیش از خرید با سوالات پرتکرار دیگر کاربران آشنا شوید.

پرسش های متداول

آسیب های فیزیکی ناشی از حمل و نقل چطور جبران می شود؟

سفارشهایی که تحویل شرکت های حمل میشوند به شکل استاندارد بسته بندی و ایمن میگردند. با توجه به اینکه مرسوله ها نزد این شرکتها بیمه میشوند لازم است تا در صورت مشاهده آسیب دیدگی این مورد را به مامور تحویل شرکت حمل اعلام نمایید تا در محل صورتجلسه شود.

اگر کالای تحویل شده مغایر با سایت باشد می توانم آن را برگردانم ؟

وجود مغایرت، باید حداکثر 24 ساعت پس از دریافت کالا اطلاع رسانی گردد. شما میتوانید این موضوع را از طریق واتس اپ فروشگاه و ارسال تصاویر به همراه شماره سفارش به پشتیبانی فروش فروشگاه اسپاکو اطلاع دهید.

در چه شرایطی می توانم کالای خود را بازگردانم؟

در صورتیکه به هر دلیل از خرید خود منصرف شوید امکان درخواست مرجوعی سفارش را دارید. محدودیتهای موجود به شرح زیر هستند:

- کالاهای بهداشتی قابل مرجوع نیستند

- کالاهایی که بسته بندی آنها باز شده باشد قابل مرجوع نیستند.

- محصولات خوراکی باز شده قابل مرجوع نیستند.

- کالاهایی که در توضیحات آنها ذکر شده غیرقابل برگشت امکان مرجوعی ندارند.

در صورت برگشت کالا هزینه های ارسال و برگشت کالا از صورتحساب مشتری کسر خواهد شد.

چطور درخواست خود را جهت بازگرداندن کالا (مرجوعی کالا) به شما اطلاع دهم؟

شما می توانید از طریق صفحه تماس با ما، تلفن و یا ایتا فروشگاه درخواست خود را ثبت نمایید.

اگر کالاهای تحویل داده شده مشکل فنی یا فیزیکی داشت، چه باید کرد؟

همه کالا های ارسال شده از اسپاکو  پیش از ارسال کنترل شده و سالم هستند. در صورتی که هنگام تحویل کالا متوجه مغایرت، آسیب فیزیکی یا فنی شدید این موارد را در سریع ترین زمان ممکن به مامور تحویل کالا و همچنین از طریق ایتا فروشگاه همراه با شماره سفارش و تصاویر کالای دریافتی اطلاع دهید.

توجه داشته باشید که سفارشهایی که از طریق شرکتهای حمل برای خارج از شهر تهران هستند دارای بیمه بوده و در صورت آسیب دیدن مرسوله این مورد باید نزد مامور تحویل شرکت حمل اعلام و صورتجلسه گردد.

کالای دارای آسیب ناشی از حمل و نقل چطور برگشت داده می شود؟

آسیب های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت پس از تحویل سفارش به پشتیبانی اسپاکو اطلاع داده شود. کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش پت شاپ انلاین اسپاکو ارسال می شود. در صورتی که آسیب های ناشی از حمل و نقل در لحظه تحویل سفارش قابل مشاهده است و یا بسته بندی کالا در زمان حمل دچار آسیب شده است، شما می توانید از تحویل گرفتن مرسوله خودداری نمایید تا جهت بررسی به اسپاکو عودت شود.

هزینه ارسال چگونه محاسبه می شود؟

هزینه های ارسال به دو بخش کلی هزینه ارسال در تهران و هزینه ارسال در خارج از شهر تهران تقسیم بندی می شود که هر یک شرایط خاص و ویژه خود را دارند.

برای اطلاع از جزئیات آن اینجا کلیک کنید.

هزینه ارسال کالا و سفارشها به چه صورت است و چگونه محاسبه میشود؟

سفارش های ثبت شده در کوتاه ترین زمان ممکن پردازش و ارسال میشوند. اسپاکو در تلاش است تا سفارشهای تهران طی 24 ساعت کاری به دست خریدار رسیده و سفارشهای خارج از تهران طی 24 ساعت تحویل شرکت حمل شوند. ارسال سفارش های تهران پیش از ارسال به صورت تلفنی هماهنگ خواهد شد.

جزئیات کامل و به روز از شرایط ارسال کالا را میتوانید از اینجا مطالعه بفرمایید.

آیا فروشگاه آنلاین اسپاکو به همه نقاط ایران ارسال دارد؟

بله، اسپاکو محصولات خود را به تمام نقاط ایران ارسال می کند.

در صورتی که کالا ایراد ظاهری داشته باشد، تا چه زمانی مهلت برگشت کالا را دارم؟

آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش اسپاکو از طریق صفحه تماس با ما، تلفن یا ایتا به ما اطلاع داده شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به اسپاکو بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

سوال یا پاسخ مورد نظر را پیدا نکردید؟

رویه ارسال و تحویل کالا

سوال یا پاسخ مورد نظر را پیدا نکردید؟

از طریق راه‌های ارتباطی با ما در تماس باشید.

سوال یا پاسخ مورد نظر را پیدا نکردید؟

از طریق راه‌های ارتباطی با ما در تماس باشید.