
رویه های ارسال و تحویل کالا
مشتریان محترم در شرایط زیر میتوانند کالای خریداری شده خود را تحویل بگیرند :

رویه ارسال و تحویل کالا
ثبت و پردازش سفارش :
– امکان ثبت سفارش و خرید از پت شاپ اسپاکو در 7 روز هفته و 24 ساعته فراهم است.
– سفارشهای ثبت شده در صف پردازش قرار گرفته و در اسرع وقت پردازش و رسیدگی میشوند. سفارشها ثبت شده در طول روزهای کاری (از شنبه تا پنجشنبه به استثنای تعطیلات رسمی) و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند.
ارسال سفارشهای تهران :
– سفارشهای تهران شامل مناطق 22 گانه شهرداری تهران است.
– سفارشهای با «ارسال عادی» طی یک تا دو روز کاری تحویل داده میشوند.
– سفارشهای «ارسال فوری» تا 3 ساعت پس از ثبت سفارش یا زمانی مورد نظر مشتری که در توضیح سفارش اعلام میکند تحویل اسنپ باکس میشوند. ارسال فوری در روزهای کاری بین ساعت 10 تا 18 به صورت پس کرایه انجام میشود. هزینه ارسال توسط پیک در مقصد دریافت میشود.
– همکاران واحد ارسال و تحویل کالا پیش از ارسال به صورت تلفنی با شماره های ثبت شده در سفارش تماس خواهند گرفت.
– سفارشهای «ارسال عادی» در مناطق 22 گانه شهرداری تهران برای خریدهای با ارزش بالاتر از 1.500.000 تومان به صورت رایگان ارسال میشوند و سفارشهای با ارزش پایینتر از مبلغ ذکرشده مبلغ 50.000تومان
ارسال سفارشهای خارج از تهران :
– سفارشهای خارج از تهران طی یک روز کاری به شرکت حامل تحویل داده میشوند و بنابر قوانین و زمانبندی شرکت حامل تحویل خریدار میشوند.
– سفارشهای «ارسال عادی» از طریق پست جمهوری اسلامی ارسال میشوند و هزینه پست در سبد خرید محاسبه میگردد.
– سفارشهای «ارسال عادی» با وزن بیش از 40 کیلوگرم از طریق شرکتهای باربری ارسال میشوند و هزینه ارسال تا دفتر باربری در تهران در سبد خرید محاسبه میشود.
– سفارشهای «تیپاکس» به صورت «پس کرایه (کرایه در مقصد)» است و هزینه ارسال بر اساس تعرفه شرکت حامل توسط نماینده آن شرکت در مقصد دریافت میشود.
– ارسال کالا به جزیره کیش فقط از طریق «تیپاکس » به صورت پس کرایه انجام میشود
شرایط خاص :
1) امکان ارسال برخی از کالاها مانند خاک گربه ، پوشال، یونجه و مایعات برای خارج از شهر تهران وجود ندارد. این مورد در توضیحات این کالاها نوشته شده است.
2) در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده با هماهنگی به حساب مشتری واریز میشود.
3) در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای، حق لغو سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای اسپاکو محفوظ است. پت شاپ اسپاکو در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت مینماید.
4) کاربران باید هنگام ثبت سفارش فرم ثبت آدرس و اطلاعات تماس را دقیق و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.
خسارت در هنگام حمل و نقل :
اسپاکو همواره نهایت تلاش خود را میکند تا کلیه سفارشها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. کالاهای ارسالی از طرف شرکت حمل بیمه میشوند و آسیبهای ناشی از حمل و نقل به عهده شرکت حامل میباشد. از اینرو، بسته های ارسالی باید در هنگام تحویل و با حضور نماینده شرکت حمل کنترل و تحویل گرفته شوند و در صورت مشاهده هرگونه مشکل و یا آسیب دیدگی به نماینده شرکت حمل اعلام و صورتجلسه گردد.